آخرین اخبار

صادق محصولی: نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم/ جریان غربگرا، عدم اقبال مردمی به خود را لاپوشانی می‌کند

صادق محصولی با اشاره به اهمیت این انتخابات اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی تأکید داشتند توجه‌تان صرفاً معطوف به تهران نباشد؛ تهران فقط حدود ۱۰ درصد نماینده‌های مجلس را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
30 آبان 1402
کد مطلب : 9618

صادق محصولی: نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم/ جریان غربگرا، عدم اقبال مردمی به خود را لاپوشانی می‌کند

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ دبیرکل حزب پایداری تصریح کرد: ما نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم و اجازه دهیم که مدعیان دروغین مشارکت بالا با سیاه‌نمایی و احساس یأس در جامعه، تناقض‌گویی کنند؛ تناقض آن‌ها این است که از طرفی دم از مشارکت بالا می‌زنند و از سوی دیگر در جامعه احساس یأس و ناامیدی ایجاد می‌کنند که موجب کاهش مشارکت است.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری پیرامون برنامه جبهه پایداری برای انتخابات پیش‌رو مجلس، با اشاره به اهمیت این انتخابات اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی تأکید داشتند توجه‌تان صرفاً معطوف به تهران نباشد؛ تهران فقط حدود ۱۰ درصد نماینده‌های مجلس را شامل می‌شود.

بخش‌هایی از گفت و گوی محصولی را در ادامه می‌خوانید:

۹۰ درصد نمایندگان از دیگر حوزه‌های انتخاباتی هستند، باید در همه حوزه‌ها فرد اصلح را پیدا کنیم؛ مرحوم آیت‌الله خوشوقت نیز می‌فرمودند که به سراغ افراد اصلح بروید و آن‌ها را به میدان بیاورید و به جامعه معرفی کنید.

ما نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم و اجازه دهیم که مدعیان دروغین مشارکت بالا با سیاه‌نمایی و احساس یأس در جامعه، تناقض‌گویی کنند؛ تناقض آن‌ها این است که از طرفی دم از مشارکت بالا می‌زنند و از سوی دیگر در جامعه احساس یأس و ناامیدی ایجاد می‌کنند که موجب کاهش مشارکت است.

جریان غربگرا با واژه‌سازی، عدم اقبال مردمی به خود را لاپوشانی می‌کند، جبهه پایداری از تکثیر سلایق و اندیشه‌های معتقد و ملتزم به نظام اسلامی و قانون اساسی در صحنه انتخابات استقبال می‌کند.


بیشتر بخوانید: افشاگری درباره صادق محصولی و حلقه ارومیه!


جبهه پایداری پیشتاز و پرچمدار شفافیت و تصویب قوانین مربوطه در مجلس فعلی است. نمایندگان ما عضو سامانه شفافیت داوطلبانه مجلس هستند؛ مجلس پیش رو نیز باید برای حرکت‌های عمومی و مشارکت‌های مردمی در اقتصاد و فرهنگ و اداره کشور بسترسازی کند.

فارغ از هر نتیجه و برنده‌ای، حاصل مشارکت گسترده مردمی، پیروزی ملت ایران است؛ جبهه پایداری همچنانکه شعار انتخاباتی‌اش در دوره‌های گذشته بوده پیشگام وحدت برمبنای عقلانیت، معنویت و عدالت حول محور ولایت است.

وحدت نیرو‌های انقلابی باید منتج به رفع مشکلات معیشتی مردم شود، ما به‌جای وحدت شخص‌محور معتقد به وحدت شاخص‌محور با مدل دوایر متحدالمرکز هستیم.

مراحل چهارگانه ما برای وحدت عبارت است از عدم تخریب درون‌گفتمانی، تبیین شاخص‌های نماینده اصلح، سعی در هرچه بالا بردن اشتراکات نامزد‌ها در فهرست‌های جریان انقلابی و در صورت امکان توافق بر ارائه فهرست واحد جریان انقلابی.

جبهه پایداری براین باور است که اشتراک نسبی فهرست‌های درون گفتمانی بهتر از اشتراک صفری است که هیچ دلیل منطقی و دینی بر آن مترتب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =